Friday, June 8, 2012

SMALL BIRTHDAY CELEBRATION :)

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah, masih dikurniakan nikmat kehidupan dan sgt bersyukur kerana dikurniakan sahabat2 yg tidak putus2 berusaha utk menggembirakan sahabatnya. :)
Sebenarnya, sy tidaklah mengharap utk diraikan. Cukup sekadar ingatan dan doa yg baik. Tetapi, alhamdulillah sy telah diraikan sbanyak 3 kali walaupun secara kecil2an dan tanpa hadiah yg mahal2. haha.

Let the pictures tell the stories ;)


 
 Roti2 ini telah di'design' oleh akhawat2 dalam group usrah saya, Hadiqatul Jannah. :)



 Kek puding mangga! sgt sedap :D ni pulak ditaja oleh sahabat2 sy, Bik, Neera dan Mahirah. Mereka meraikan birthday sy di KFC, juga secara kecil2an, setelah selesai usrah Hadiqatul Jannah (gmbr roti td). Ni semua gara2 Bik, sbb sy dh bgtau dia yg ini adalah tahun pertama sy menyambut hari lahir bersama kwn2 :)



 Aslah, akhawat dlm usrah sy juga meraikan hari lahirnya; pada 2 JUN, 2 hari lebih tua daripada sy. haha. Kek ini dibeli oleh mereka2 yg sgt baik hati. hehe. walaupun dh lebih kurang seminggu sejak birthday kami. Waktu ni, sesi usrah kedua; pada 7 JUN.



Inilah dia, saya yg telah berumur 20 thn. Keadaan masa ni sgt tak selesa sbb seharian tak balik rumah.
Apa2 pun, jazakumullahukhairan katheera, terima kasih banyak2 kepada sahabat2 yg telah menceriakan hari2 saya di Ipoh ini, ketika diri berjauhan dari keluarga. Cewah! Haha.



:)




No comments:

Post a Comment