Wednesday, June 23, 2010

blogger??

assalamualaikum....

this is my first entry as a blogger.. haha, speak in malay is better for me, i'm not master in english, okey! just got A in English for SPM 2009, and 3B for GCE-O level.. (alhamdulillah, itu sudah baik)

sebenarnye, sy sgt2lah bosan skarang ni, nk layan facebook pon da xmeriah cam dulu. masing2 da start blajar, ade yg kat matriks, ade yg sambung asasi kat ipta n skang ni bdk yg amek IB n A-Level da start dftr. then, 26 jun ni bdk2 diploma ipta pon da start dftr. aku jek masih di rumah tanpe membuat ape2 kerja yg berfaedah. oouuhh!! ade 2 novel english yg aku dah beli, tp aku ni bkn jenis yg suke menghadap novel dan habiskn dlm 1 hari dan utk start baca pon aku malas sgt2,, hanye rajin bace newspaper utk taw info semase disebabkn aku ni bkn kaki tgk berita kat tv tuh.. aku suke sgt bace blog kwn2, tp xprnah fikir nk wat blog sndiri coz aku xde bnda nk type kat cni, tp arini aku buat jgk sbb dah terlampau bosan.

17 days to go.. Kuala Nerang, here I come!!!

No comments:

Post a Comment